woensdag 11 mei 2011

Piepschuimletters Liselot en Nienke

Zo zeg, dat werd tijd. Op de Kreadoe beurs in november was ik helemaal superenthousiast over de piepschuimletters die je daar kon bestellen. Dát heb ik dus gedaan én alle materialen meegenomen die ik nodig had om de letters op te pimpen: decopatch papier, glitterlijm die je ook meteen kunt gebruiken als vernis en enorm stevige lijm om de letters voor altijd (tja) op de muur te bevestigen. En dan......... ligt het een half jaar te wachten en te wachten en dan ineens heb ik de kriebels en dan moeten beide namen van de meiden binnen 24 uur AF!!! En zie hier het resultaat (helaas is het licht op Liselot haar kamer niet zo mooi):




Echt een aanrader om iets mee te doen. Ik ben nog van plan om ook nog eens iets moois te maken voor op onze slaapkamer.


Bedankt voor je bezoekje! Groetjes, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette