vrijdag 8 juli 2011

Count-up # 6: mijn meisjes en hun drie oma's

Op het forum van Scrapdelight is het alweer tijd voor de count-up challenge nummer 6. Voor dit keer zijn de eisen:

- 6 foto's
- 6 swirls
- 6 knopen
- een titel van minstens 6 woorden
- gebruik maken van een kleur van zes letters

Ik heb gekozen voor zes foto's van Liselot en Nienke met oma Bep (mijn moeder), oma Hannie (mijn schoonmoeder) en oma Margrit (vriendin van mijn moeder en sinds een klein jaar 'oppasoma' van de kinderen).


Nu wordt de opdracht natuurlijk steeds lastiger. Er komen niet alleen steeds meer foto's bij maar ook het aantal embellishments is steeds meer. Dit keer hebben vooral de swirls me aardig wat frustraties opgeleverd, maar het is toch gelukt. Vier zijn er verwerkt bij de cluster van embellishments. Dan nog eentje rechts bij de grote bloem en nog één rechtsonder gemaakt met liquid pearls. Ik heb gekozen voor de kleur oranje (moest wel heel creatief worden om een andere kleur met zes letters te vinden): twee knopen in het hart van twee bloemen vastgezet met elk twee oranje brads. En de titel bestaat uit precies zes woorden om bij het getal zes te blijven.



Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer! Fijne vakantie, liefs, Nicolette

1 opmerking:

  1. Ooh wat een prachtige layout is dit geworden! Zo lekker vrolijk zeg!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette