woensdag 20 juli 2011

Flowers

We zijn gisteren teruggekomen van onze vakantie in Duitsland. We hebben een heerlijke tijd gehad op een prachtige meer dan twee eeuwen oude hoeve. Zo stil, zo mooi en zo authentiek. Heel gaaf. Natuurlijk zijn daar weer de nodige mooie plaatjes geschoten en dan het meest weer van die heerlijke meiden van ons. Ik had het scrappen echt gemist (erg hè? Hoe lang zijn we nou helemaal weg geweest?) en dus heb ik 's avonds meteen weer meegedaan met de speedscrap van Scrapdelight.
De mooiste foto van de meiden samen in een bloementuin in een soort openluchtmuseum heb ik hiervoor gebruikt. Op de layout moesten veel bloemen gebruikt worden, dus was dit een mooie foto daarvoor. Ik begon pas om 22 uur, dus af kreeg ik 'm gisterenavond niet, maar vandaag wel. Dit is 'm dan geworden:
Vandaag nog weer flink ingeslagen in de winkel. Ik ben van plan om een mini-album van de vakantie te gaan maken. Allemaal heerlijk zomerpapier en bijpassende embellishments gekocht............. kheb voorlopig weer een leuk project op de rol staan. Het zal dus wel even duren voordat het volgende hier geplaatst wordt!

Liefs, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette