woensdag 3 augustus 2011

Oma is lief

Vandaag is mijn moeder 68 geworden en speciaal voor haar verjaardag heb ik een canvas gescrapt met foto's van haar twee kleindochters Liselot en Nienke! Het heeft heel wat frustraties opgeleverd (na een avond schuiven met allerlei papiertjes in allerlei motiefjes, de hele boel op een hoop gelegd en eerst maar een nachtje gaan slapen) om de volgende dag met volledig andere opmaak en papier aan de gang te gaan.

Ik heb eerst de foto's op maat gesneden en ze toen gemat op wit cardstock. Het mooiste was toch om ze recht en strak naast elkaar te plaatsen. Eén groot stuk dessinpapier van Tilda erachter en nog twee kleine stroken in een asymetrisch kruis erover heen, twee stukjes kant en toen allerlei bloemen en andere embellishments in clusters toegevoegd. Als laatste een titel uitgestanst en deze voor de eerste keer laten glansen door er Glossy Accents op te doen. Ondanks een moeizame start heb ik er weer met veel plezier aan gewerkt. Ik heb 'm net gegeven (er is even een rustig momentje tijdens de verjaardag zodat ik dit bericht even kan plaatsen) en ze was er erg blij mee. Dat maakt het weggeven weer wat makkelijker!

Liefs, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette