woensdag 24 augustus 2011

Singing in the rain

Van de week sinds lange tijd weer eens 'gewoon' een layout gemaakt: zonder dat er een challenge aan vast zit! Ook wel weer eens leuk.

Op zaterdag 6 augustus heb ik mijn eerste workshop gevolgd bij Scrapdelight. Dit was meteen een keuze workshop, dus toen kon ik eindelijk het rolboekje maken. Deze had ik vorig jaar op de KreaDoe-beurs gezien en sindsdien verliefd! Nu weet ik hoe ik 'm maken moet. Hij is gesneden, geplakt en beplakt met dessinpapier, maar ja, nu de rest nog. Ik weet nog niet welke foto's ik erin wil doen. Maar goed. Na die workshop kwam ik dus thuis en ik was net voor de plensbui binnen. Raden wat Nienke vraagt: 'buiten spelen, mama?" Mijn eerste reactie is: 'Ja, hallo, het gaat net heel hard regenen?" "Ja, plassen stampen?" Tja, en wat kan je daar dan tegenin brengen? Dus kaplaarzen en regenjassen aan en de paraplu's mee en daar gingen we. Wat een feest. Dat enthousiasme van zo'n kleine dame. Heerlijk! Zelfs schommelen in de regen vond ze geweldig! Gelukkig heeft Colin snel wat foto's gemaakt (op mijn verzoek) en dus had ik weer een mooie basis voor een LO.

Het blauwe lintje heb ik rondom een papieren accolade (uit twee verschillende vellen dessinpapier)  heen gestikt. Erg leuk, maar wat een werk! Het was daarna wat puzzelen met de foto's en het paraplu-stickertje dat ik er persé op wilde hebben. Wat schuiven en toen hadden de foto's hun plekje. Aan deze layout wat symmetrie toegevoegd. En bij deze layout heb ik mijn eerste digistempel gebruikt, gemaakt en besteld bij Margriet die ook actief is op het forum van Scrapdelight. Niet helemaal op het beste plekje, maar ja, als je datumstempel mislukt, moet je wat.............
 
Regenachtige foto's verwerkt op een hele lichte, vrolijke LO, vind ik zelf!

Liefs, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette