zondag 18 december 2011

Nog een rolboekje: bruiloft Marcia en Teun

Op 18 augustus 2011 trouwde mijn schoonzusje (zus van Colin) met Teun. Daar zijn natuurlijk heel wat mooie foto's van gemaakt en de mooiste heb ik verwerkt in een tweede rolboekje. Ik vind het systeem zo ontzettend leuk dat ik er lekker nog één heb gemaakt.

Marcia had een groene jurk met een okergele kraag aan en die kleuren heb ik als basis gebruikt. Verder heerlijk de paginaatjes gescrapt en een paar van mijn nieuwe stansen vrij veel gebruikt.

Hier het resultaat:
 
 
 
 
 
 
Liefs, Nicolette

3 opmerkingen:

  1. Schitterend!!!! Je hebt het perfecte papier uitgekozen! Heel knap gedaan....rustig en juist genoeg! Bravo!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig boekje!!! Je mag trots zijn op het resultaat! Een mooie herinnering aan een bijzondere dag,gaaf! Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette