vrijdag 13 juli 2012

My beautiful family

Heerlijk: zomervakantie! En dus eindelijk weer eens wat meer tijd om te scrappen. Gisteren een heerlijk dagje met mij scrapvriendin Saskia-Ann hier thuis bezig geweest. Na een heerlijke dag was er één LOotje klaar. Ik schrijf expres LOotje, want dit is de eerste keer dat ik een 8"x8" LO heb gemaakt. Er lag nog een boekje van die maat in de kast die ik ooit eens bij mijn aankopen bij Scrapdelight heb gekregen en daar wil ik een boekje van maken van allerlei uitstapjes van deze 'zomer'. De eerste is er één van ons gezinnetje in het sprookjespark van de Efteling:
 
 
Bedankt voor je bezoekje, liefs, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette