dinsdag 23 oktober 2012

Let's go outside

Afgelopen woensdag ben ik met de meiden met de bus en de trein naar mijn ouders gereisd om daar twee dagen en één nachtje te verblijven. Woensdagmiddag was het bloemplukmiddag bij de Dr. A. Vogeltuinen en dat was een erg leuk uitstapje. Ook mijn zus Joke was erbij. We hebben prachtige bossen veldbloemen bij elkaar gezocht. Daar moesten natuurlijk wel wat foto's van gemaakt worden. Deze van mij met mijn moeder en dochters was wel scrapwaardig!

Ik heb drie verschillende papierlijnen gebruikt en toch matcht het prima bij elkaar. Alweer Vintage Summer Basics van Maya Design,  Miss Caroline van My Minds Eye en een oud vel van Paris Nights Collections van GCD Studios. Onder het vierkante blauw vel een zwart kantje bevestigd en dit net uit het midden op het basisvel geplakt. Alle randen 'uiteraard' weer gedistressed en geïnkt en onder de foto een horizontale balk bestaande uit twee losse strookjes geplakt met daaronder nog een bloemenrand gemaakt met een randpons. De foto geschuurd met een schuurblokje en gemat op grijs papier. Daarna heel veel zelfgemaakte bloemetjes met zilveren meeldraadjes, zwarte takjes, een vlinder, zwart parelkettinkje en een boombedeltje toegevoegd.  Bloemetjes en het vlindertje bewerkt met stickless. Linksbovenaan nog een zwarte nylon vlinder en rechtsboven een Spoolstempel van Maja Road met de datum en nog twee takjes. De canvas rondom eerst met blauwe distress inkt geïnkt, toen met Glimmer Glam bewerkt en aan alle zijden vier gestanste vlinders geplakt.

Nummer negen is hierbij af! Dat betekent dat de canvassenmuur klaar is! Ik vind het superleuk staan, zo in de woonkamer!
 
 
 
 
Dit 'project' is klaar. Maar de volgende heeft zich alweer aangediend: een LO voor mijn lieve vriendin Betsie die zondag jarig is. Ik heb er al eens eentje gemaakt van haar dochter Annika en mijn dochter Liselot. Zij zijn ongeveer even oud. Nu ga ik er eentje maken van haar zoon Olav en mijn dochter Nienke. Ook ongeveer even oud! En allebei de tweetallen dikke vriendjes/vriendinnetjes!

Leuk dat je hier was. Liefs, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette