zondag 28 oktober 2012

Vriendjes

Vandaag is mijn vriendin Betsie jarig en het is gelukt om voor die tijd haar verjaardagscadeau, een canvas van haar Olav en mijn Nienke, te scrappen.

Ik heb weer gebruikt gemaakt van dezelfde papierlijnen als in mijn vorige projecten: Vintage Summer Basics en Miss Caroline. Meerdere stukken papier achter elkaar gerangschikt, gedistressed en geïnkt met Black Soot Distress inkt en vastgeplakt met 3D-tape voor gelaagdheid. De foto licht opgeschuurd en van een mat voorzien. Een vlaggenlijn met de titel met Glossy Accents op een stuk kant bevestigd en verhoogd met 3D-plakkers voor meer dimensie. Tussen de vlaggetjes een houten sterretje die ik heb gekleurd met Milled Lavender Distress inkt en ook met Glossy Accents van een glanslaagje heb voorzien. Verder een hekje (Magnolia Doohickey), bloemetjes, een bedeltje van een jongetje en een meisje, twee hartjespins, takjes, een vlinder en tickets toegevoegd. Een paar bloemen nog bewerkt met Stickles en nog twee keer vier roze pareltjes met een parelpen gedruppeld. En toen was ie zo naar mijn zin dat ik het best wel moeilijk vind om straks weg te geven. Maar de wetenschap dat ik zeker weten Betsie er blij mee maak, maakt het minder lastig ;-).
 
 
Bedankt voor je bezoekje. Liefs, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette