zondag 27 januari 2013

MIjn eigen scrapkamer is een feit

Eindelijk, eindelijk kan ik dan foto's laten zien van het resultaat van de verbouwing bij ons thuis! Van 3-7 december is de nok in onze slaapkamer dichtgemaakt waardoor we een verlaagd plafond kregen. Op het schuine dak kwam een dakkapel en daarna werd alles netjes afgetimmerd. Toen moest er nog gespoten worden, een radiator doorgetrokken worden, geschilderd worden en een vloer gelegd worden. De vloer had nogal wat voeten in aarde: het hoogteverschil tussen de oude betonvloer en de nieuwe daaraan gelegde houten vloer was te hoog voor de ondervloer die wij besteld hadden. Dat werd dus weer drie weken wachten. Nu is de vloer dan afgelopen donderdag echt gelegd en konden we donderdagavond de tafel in elkaar zetten, vrijdagochtend de kast van laatjes en deurtjes voorzien en vrijdag en zaterdag alle scrapspullen naar boven gesjouwd en alles een nieuw plekje gegeven. Want dat was de bedoeling van de verbouwing: mijn eigen scrapkamer. Al mijn wens sinds we tweeënhalf jaar geleden dit huis kochten!

De meiden wilden graag de kamer showen:
 
 
 
 
Hier ga ik (met de meiden, of Saskia-Ann of Pieternel of.........) heel veel heerlijke uurtjes doorbrengen!

Liefs, Nicolette

2 opmerkingen:

  1. he nicolette,

    zie ik in mijn overzicht van mijn blog dat ik dus al volger van je was wat gaaf ik heb al meerdere keren geprobeerd om de linken via facebook te verzenden maar het wilde niet omdat ik je niet als vriend had ze zijn te koop bij www.kreateja.nl en ze zijn van dienamics je scrapkamer is mooi geworden lekker ruim zo!!
    ik heb net het miniboekje geplaatst op mijn blog wat we bij scrapdelight hebben gemaalt hij is nu eindelijk af fijne zondag verder groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Janneke,

      Daar kwam ik van de week ook achter! Haha! Leuk om nu een persoon echt te kunnen linken aan de naam! Bedankt voor de info! Ik ga ze zeker binnenkort een keer bestellen!
      Ik ga naar je mini-boekje kijken. Zelf heb ik nog geen tijd gehad om het af te maken (was even met 'iets' anders bezig)!

      Groetjes, Nicolette

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette