zaterdag 15 juni 2013

Weer kaartjes...............

De afgelopen weken weer flink op mijn stekkie in de weer geweest. Er staan weer wat gebeurtenissen op stapel, dus dan kan ik weer lekker los.

De juf van Liselot gaat aan het eind van deze week trouwen. Voor haar en haar aanstaande man heb ik alvast dit kaartje in elkaar gezet:
Er lag een oude doos te wachten in de kast om gesloopt te worden. Eerst heb ik 'm uit elkaar gehaald en de bovenlaag van het golfkarton verwijderd. Met de tag-stans van Tim Holtz heel wat tags eruit gehaald en ook vierkanten eruit gesneden. Beetje gesso eroverheen gesmeerd. Dat geeft altijd een leuk effect. De volgende creatie die uit mijn handen kwam kreeg als bestemming de 65e verjaardag volgende maand van onze lieve oppasoma Margrit:
Doordat ik van de week mijn vriendin Suzanne aan de telefoon had, kwamen we te praten over de op stapel staande 80e verjaardag van haar moeder. Wij zijn al vriendinnen vanaf de kleuterschool en nog steeds zijn haar vader en moeder mijn 'paps en mams'. Deze gaat dus eind van de maand naar Vlaardingen (ze wonen nog steeds in hetzelfde huisje als toen we klein waren):
En toen deze af was, zei Colin: 'Nu moet je maar eens buiten je comfortzone een kaartje gaan maken, want ze hebben allemaal dezelfde kleuren.' Daar kon ik hem geen ongelijk in geven! Maar het zijn zulke geweldige kleuren!

Pas heb ik de Bitty Blossom Die van Donna Salazar gekocht omdat ik die op meerdere blogs in bloemvorm voorbij zag komen en die zijn zo ontzettend mooi............. Het volgende kaartje had vooral tot doel om het draaien van deze bloem te oefenen. Na een tijdje had ik het door. Met de bloemetjes deze tag maar gemaakt (anders ook zo zonde van de bloemetjes als je er dan niets mee doet). Deze krijgt vast nog een keer een mooie bestemming:
Leuk dat je weer even een bezoekje bracht aan mijn blog.

Liefs, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette