woensdag 18 december 2013

Cadeautasje

Mijn eerste gepimpte cadeautasje is een feit!!! Op de Kreadoe heb ik een aantal kartonnen cadeautasjes gekocht en van de week heb ik de eerste omgetoverd tot een driedimensionaal kaartje ;-). Ik heb het gemaakt voor het afscheid van een collega.

Het papier is van allerlei papierlijnen. Beetje kleuren bij elkaar gezocht die passen bij het kant-en-klare stempelafdrukje (dat is iets dat ik ooit ook nog wil leren). Meerdere mallen van Noor Design gebruikt (de ronde linksboven, de vierkante achter het afdrukje en de bloemetjes), een takje van Magnolia en nog een kantje, een digi-ticket van Noor, want blauwe roosjes als hartjes van de bloemetjes, een gestempeld klokje en wat parels toegevoegd. Was erg leuk om te maken.

 
 
Ik ben benieuwd wat ze er van zal vinden.

Leuk dat je er even was op mijn blog.

Liefs, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette