maandag 16 december 2013

Dikke knuffel voor jou van mij

Afgelopen week kon je via Noor! Design gratis digi tickets via de mail aanvragen. Natuurlijk heb ik dat meteen gedaan en donderdag, toen Saskia-Ann er was, heb ik hiermee een kaartje gemaakt. Het afdrukje is een kant-en-klare. Ik heb de papierlijn Vintage Winter van Maja Design gebruikt. En verder natuurlijk wat stansjes van Noor, een spellbinder, een randstans van Lin&Lene en een takje van Marianne Design gebruikt. De digi-tickets op twee verschillende formaten op twee verschillende kleuren papier afgedrukt en ze her en der onder de papiertjes geschoven. Bloemetjes gemaakt en een klein roosje er doorheen gestoken en nog een kantje om een stukje papier onderaan de kaart geplakt.

En het leuke was dat je ook nog een prijsje kon winnen bij Noor! Zelfs twee keer. De eerste keer was er al een winnaar bekend gemaakt voordat ik mijn kaartje kon plaatsen, maar toen kwam er nog een ronde!! En weet je wat het leuke is??? Ik heb gewonnen!!! Eén dezer dagen kan ik leuke post verwachten!!! Maakt niet uit wat, want eigenlijk is alles van Noor! Design geweldig!

Nou, nu het kaartje dan maar:
 
Leuk dat je hier even voorbij kwam! Liefs, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette