woensdag 15 januari 2014

Alweer twee kaartjes

Afgelopen weekend had ik de smaak te pakken. Na het eerste kaartje van 2014 (zie vorige bericht hier) vloeide er zo nog twee uit mijn handen.
Voor dit kaartje heb ik alleen maar wit papier gebruikt en zelf het papier gekleurd en van prints voorzien met distress inkt, masks en stempels. Zo leuk! Naast distress inkt een mask met kippengaas structuur en de NYC-stempel van Noor gebruikt op de achtergrond. Daarna een stempel van de Bingo-stempels en een verjaardagstekst gestempeld. Achter het afdrukje een gekleurd stukje blauw papier en een stans van Noor! gebruikt en deze rood geïnkt. De ijskristallenrandstans, een vogelkooitje met een ijskristalbedel aan een stukje twinedraad, sterretjes aan een strikje, bloemetjes met een parelhartje en twee Dutch Doobadoo vlindertjes toegevoegd. De bondrandjes van het stempelafdrukje behandeld met Pluster Tex en verwarmd met de heattool zodat het net sneeuw lijkt. Alle stempels en stansen zijn van Noor! Design, behalve de sterretjes (precious stars van Memory Box).

Voor het tweede kaartje heb ik een ShapeArt van Dutch Doobadoo gebruikt om de vorm te knippen.
Een stuk kraftpapier heb ik uitgestanst met de postzegelstans van Tim Holtz en hierop heb ik de NYC-stempel van Noor gestempeld. Achter het afdrukje een stukje gekleurd papier en de doily van Cheery Lynn Design. Achter de vorm van de kaart nog een doily en de vlinderrandstans van Noor. Onderuit steekt een tag met sterren. Dat is een doohickey van Magnolia. Verder wat verbandgaas, muzieknotenpapier, besjes, stempels, een takje van Joy en bloemetjes van Noor met hartjes van parels en kleine roosjes toegevoegd en ook hier de bondranden bewerkt met Pluster Tex.

Liefs, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette