woensdag 16 april 2014

DT-call My Besties Dutch Girls Designs

Voor het challengeblog van de Nederlandse Besties meisjes worden nieuwe DT-leden gezocht. Nou lijkt me dat al tijden geweldig om ergens in een DT-team te komen en met mijn werk andere mensen te kunnen inspireren en enthousiasmeren met mijn passie: mooie dingen scrappen. De Besties vind ik geweldig leuke en schattige plaatjes waar ik graag kaarten mee maak. Dus ja, waarom niet een kansje wagen? Met dit blogbericht ga ik het dus proberen!

Naast mijn jonge gezin met twee schoolgaande dochters en mijn werk als juf in het basisonderwijs,  maak ik zoveel mogelijk tijd vrij om met mijn hobby in de weer te zijn. Anderhalf jaar geleden hebben we zelfs een extra kamer op zolder laten bouwen welke ik al snel in gebruik heb genomen als mijn hobbykamer. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet, op wat voor manier dan ook, met mijn hobby in de weer ben.

Ik ben begonnen met het scrappen van layouts met foto's op 30x30 cm. Daar kwamen al snel minialbums bij en ruim een jaar geleden ben ik ook begonnen met het maken van scrapkaarten. Mijn grootste verslaving is het gebruiken van stansjes, maar ook het verzamelen van (digi)stempels begint een beetje uit de hand te lopen.

Met de volgende projectjes wil ik mijn werk en mijn stijl laten zien. Het kleuren doe ik met Copic Markers. Ik vind het prettig werken en de kleuren zijn heerlijk intens.

Als eerste heb ik een kerstkaartje gemaakt. Ik gebruik vaak meerdere laagjes op mijn kaart en gezien mijn grooste verslaving uiteraard ook veel stansjes. Kant/lint en bloemen tref je ook eigenlijk altijd wel aan. Randen worden vaak een beetje rul geschraapt en beïnkt met distress inkt.


Het tweede projectje is een cadeaudoosje gemaakt van een bonbondoosje. Ik heb het prachtige papier Vintage Spring Basics van Maja Design gebruikt. Ook hierop veel laagjes en stansjes. Gaandeweg het maken vond mijn oudste dochter Liselot dit doosje zo mooi worden, dat ik maar van het idee van een cadeaudoosje afgestapt ben en verder ben gegaan met het idee dat het doosje op zich een cadeautje voor haar wordt. Tekststempels daarop uitgekozen. Ook de binnenkant heb ik bewerkt.


Het laatste project is een houten hart met uiteraard ook weer een Bestie gekleurd met Copic Markers. Deze moet nog een mooi plekje in ons heerlijk huis krijgen, maar dat kan altijd nog!

Ik heb mijn werk gedaan. Nu is het afwachten tot de eerste mei! Dan maken de huidige dames van het DT-team een keuze! Het lijkt me superleuk om van het team deel uit te gaan maken! Dus draaien jullie duimen met me mee?

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog!

Liefs, Nicolette

3 opmerkingen:

  1. wat leuk dat je een kans waagt, om in ons bestie designteam te komen. groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel erg mooi uit, leuk dat je een kansje waagt om in ons team te komen.

    Groetjes Hanny,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nicolette,

    Wil je aub zo snel mogelijk contact met mij opnemen ivm de DT Call.
    Stuur maar een mailtje naar dorothy.madereel@gmail.com
    Dank je wel en lieve groet van mij
    Dorothy DT coördinator DMBG

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette