zondag 22 juni 2014

Guest-designer @ My Besties Norge

Vandaag mag ik guest-designer zijn bij het challenge blog van het Noorse Besties challenge blog omdat ik daar hun vorige challenge met de deurhanger van Nienke heb gewonnen. Een hele eer natuurlijk en uiteraard ben ik ingegaan op hun uitnodiging. De opdracht is 'more than one fold' en dat vond ik een leuke uitdaging en daar ben ik enthousiast mee aan de slag gegaan.

Het is een zig-zag-openklapkaart geworden die met een papieren bandje gesloten wordt. Het papier dat ik heb gebruikt is een papierblokje van Echo Park 'Be mine'. De kaart is opgebouwd uit twee rechthoekige stukken wit cardstok van 15 bij 25 cm en ik heb daar vouwen ingekerfd op 10, 15 en 20 cm. Bij het ene stuk van links af en de andere van rechts af. Op het gevouwen gedeelte de kaart schuin afgesneden en dit geponst met een randpons. Uit het stuk dat aan de rechterkant komt van de kaart een openklapstuk gesneden (aan de bovenkant vast laten zitten) en de twee stukken op elkaar geplakt. Zo was de basis voor mijn kaart klaar. Alle vouwranden heb ik beïnkt met distress inkt Pumice Stone en toen begon het meet-en-pas-werk om alle stukjes designpapier er op te krijgen. In het verstopte stuk van de kaart heb ik Bestie 'Miss Little Paris' geplakt en ik heb haar gekleurd met Copic Markers en ik heb haar strik lekker laten glitters.






Gebruikte materialen:

- Tekststempels van Noor Design (6410/0013)
- Vlinderstans en takjes van Cheery Lynn Design
- Label van Tim Holtz
- Plakparels en lintje
- Randpons van Martha Stewart

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:
- My Besties UK Challenge: anything goes and add a little Sparkle
- My Besties Brazil blog: black and white color combi

I want to thank you the Norwegian Besties Girls for this nice opportunity. I hope you like my card!

Bedankt  voor je bezoekje aan mijn blog. Thanks for visiting my blog!

Liefs/love, Nicolette

7 opmerkingen:

  1. een hele mooie kaart Nicolette.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So cute thanks for joining us at Besties UK - Carol UK DT xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lovely creation - thanks for joining us at Besties UK Jane DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So beautifulll...thanks for joining us at MBB,hugs Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a fantastic project, Nicolette - great colour scheme too. Thanx for playing along at My Besties UK.
    Hugz, Jan (DT) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Really wonderful - I like it !
    LG Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful creation .. thanks for joining us over at My Bestie's UK challenge blog and good luck ... Anita DT x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette