vrijdag 8 augustus 2014

Hoera: Nienke zes jaar!!!

Vandaag is onze jongste dochter Nienke zes jaar! Van harte gefeliciteerd, lieverd! Een hele fijne dag en heel veel plezier als zesjarige!

Tijdens onze vakantie in Rockanje hebben we een bezoekje gebracht aan de scrapbookwinkel Doe@ding in Spijkenisse. Nienke zag daar een designpapiertje van Echo Park, Summer Bliss, met fietsjes met vlaggenlijntjes aan het stuur en die vond ze zo leuk: daar moest ik voor haar verjaardag een kaartje mee maken. Nou ben ik helemaal niet (meer) van die felle kleurtjes en prints dus dat was een hele uitdaging.

Ik heb de Sketch van Kit and Clowder van de Sketch Challenge gebruikt. Een niet al te moeilijke sketch in combinatie met moeilijk designpapier. Dat moest toch lukken!

Het plaatje heb ik aangevraagd via de Club 'Kaarten maken met Tiets' en is van Diane van Di's digits.  Uiteraard heb ik haar weer gekleurd met Copics. 

De basis voor de kaart is een stuk wit stevig papier van 14x14 cm. Een kleiner vierkant (13,7x13,7 cm) van de oranje achterkant van het vel en dan een stuk van 13,4x9 cm van het fietsjespapier. Eronder een stukje 'oud' Echo Park designpapier met honingraad van 13,4x5 cm. Om de overgang netjes af te werken een stukje lichtblauw kant hier overheen gelegd. Alle randen heb ik bewerkt met Distress Inkt Pumice Stone. In de hoeken een hoekstansje, achter het plaatje een ronde stans, twee stempeltjes voor de wens, een ovaalstans voor de wens, een poststempel rondom het afdrukje, een lintje, roosjes en een slipperbedeltje gebruikt en toegevoegd.


Gebruikte materialen:

- Cijfer '6' van Noor Design alfabet en nummers stans 6002/0141
- Ovaal stans MFT-348 

Ik hoop dat de kaart een beetje bij mevrouwtje in de smaak zal vallen!

Bedankt voor je bezoekje!

Liefs, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette