vrijdag 31 oktober 2014

Gefeliciteerd met je diploma


Lieve bloggers,

Vandaag weer een kaartje hier op mijn blog. Jullie zullen inmiddels wel door hebben dat ik een groot liefhebber ben van de digi’s van Saturated Canary. Zo ook vandaag een kaartje met één van deze plaatjes. Dit schatje heet ‘Grad girl’ en daarom heel geschikt voor een diplomakaartje. Het papier dat ik heb gebruikt komt, heel ongelooflijk, uit een heel goedkoop blokje van de Wibra. De kleuren passen perfect bij het vooraf gekleurde plaatje. Het bruine papier komt uit de Vintage summer collectie van Maja Design.


Gebruikte materialen:

-       Bloem Noor Design 6002/0156
-       Meeldraadjes
-       Prima Markteting parels in hoekvorm
-       Glimmer glam Olive Vine
-       Witte roosjes

Leuk dat je even langskwam op mijn blog! Hopelijk tot een volgende keer.

Fijne dag, lieve groet, Nicolette


5 opmerkingen:

  1. Hoi Nicolette ,
    Een geweldige leuke kaart
    Ik ga je volgen
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella Cinderellasdreamcardsblog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geslaagd kaartje...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch mooi kaartje met mooie kleuren. Top.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Echt een super schitterende kaart ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette