vrijdag 3 oktober 2014

Komt wel goed, schatje

Ik ben weer heerlijk aan de slag gegaan met een kaartje. Het plaatje is 'Sweet Rain' van Saturated Canary en ik ben helemaal verliefd op dit cutie. Het papier dat ik gebruikt heb, is Vintage Garden van MicheleRDesign. Ik heb verschillende formaten uit het designpapier geknipt, dit gemat op wit papier, de randen gedistressed en met distress inkt Walnut Stain beïnkt. Vervolgens heb ik de verschillende stukken even onder de naaimachine gelegd voor een echt stikrandje.

Het digitale stempeltje heb ik ook al tijdens onze vakantie in Frankrijk gekleurd met mijn Copic Markers. Ik ben inmiddels bijna door mijn voorraad heen, hihi! De stipjes op de paraplu en op de kaplaarsjes heb ik extra geaccentueerd met een witte parelpen.


Hierbij weer het gebruikelijke lijstje aan gebruikte materialen:

- Spellbinder Floral Ovals S4-356
- Spellbinder Labels Four Small S4-309
- Bloemtjesstans Elizabeth Craft Designs -729- Bunch of Flowers 2
- Stempelset Noor Design 6410/0010
- Teksttickets Tim Holtz
- Bloemetje, roosje, en kant

Superleuk dat je op mijn blog was! Hopelijk tot een volgende keer!

Liefs, Nicolette




3 opmerkingen:

  1. Geweldigggggg mooi en wat een dot van een digi heb je gebruikt. Superrrrrr.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverdje....geweldig gedaan. Mooie kleurtjes, leuke details...supersssss.
    Fijn weekend, groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heerlijke kleurtjes.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette