vrijdag 14 november 2014

Let it snow

Hallo lieve allemaal,

Het is een tijdje rustig geweest hier op mijn blog. Ik was even druk met andere zaken maar nu dan ook vandaag weer een kaartje. Dit keer niet met een handgekleurd plaatje maar eentje uit een designvel van Pion Design van de lijn 'From Grandma's Attic'. Het papier dat ik gebruikt heb, is de lijn 'A gift for you' van Maja Design. Vorige week donderdag ben ik heerlijk een dag naar de Krea-doe geweest met mijn vriendinnen Pieternel en Saskia-Ann en daar heb ik heel wat nieuwe goodies ingeslagen. En daar ben ik dan ook flink mee aan de slag gegaan. Ook op dit kaartje zitten veel nieuwe spulletjes verwerkt.



Gebruikte materialen:

- Postage Stamps stans 6002/0324
- Postage Stamps stempel Noor Design 6410/0317
- Stempel Merry Christmas Noor Design 6410/0113
- Meeldraadjes (klein en groot)
- Parels
- IJsbesjes Kruidvat
- Bloemen en rode besjes uit eigen voorraad
- Dennenappeltje
- Gesso
- Pumice Stone distress inkt
- Knijpertjes

Superleuk dat je even op mijn blog was! En helemaal leuk als je een berichtje achterlaat!

Graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette

10 opmerkingen:

  1. Prachtig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Nicolette. Schitterend gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nicolette,
    Ik ben via-via op de blog gekomen en heb even lekker rondgesnuffeld. Wat veel moois! Ben gelijk je volger geworden. Ook de kerstkaart hierboven is schitterend. Heel veel te zien en helemaal kerst!
    Fijn weekend en groetjes,
    Marleen
    http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Marleen,

      Wat ontzettend leuk dat je me gevonden hebt en dat je me bent gaat volgen! Supergezellig!

      Lieve groet, Nicolette

      Verwijderen
  4. Het is een plaatje Nicolette, alles weer zo mooi op elkaar afgestemd, het is een prachtige kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Wat een ontzettend gave en mooie kaart,
    echt super gemaakt ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nicolette, via cards2create kwam ik op je blog terecht. Wat een mooie en frisse kaart laat je hier zien. Prachtig die grote stansen en dat rood-wit blijft super vind ik. Het is een plaatje om naar te kijken..
    Je hebt er een volger bij hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Miranda,

      Welkom als volger van mijn blog! Heel leuk dat je me gevonden hebt én je besloten hebt mijn blog te gaan volgen!

      Lieve groet, Nicolette

      Verwijderen
  7. Hoi Nicolette, fijn dat jullie me allemaal zo'n warm hart toedragen in het team. Geeft je toch meer een thuis gevoel. Wat maak je schitterende kaarten zeg. Daar wil ik niets meer van missen dus ik ben gelijk je volger geworden!!!
    lieve groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wilma,

      Zeker ben je welkom bij Cards2Create! Superleuk! En wat leuk dat je mij gaat volgen! Veel plezier!

      Lieve groet, Nicolette

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette