zaterdag 29 november 2014

Today is full of promise

Lieve bloggers,

Leuk dat je (weer) even aan het rondneuzen bent op mijn blog. Vandaag een kaartje met de digi 'Alice and Scamp' van Saturated Canary. Ik heb dit schattige plaatje gekleurd met mijn Copic Markers. Het papier is de lijn Butterflies&Hummelbirds van Michele R Design. De vorm van de kaart heb ik gemaakt met de shape-art-mal square van Dutch Doobadoo. Hiermee trek je de vorm op papier om en daarna knip of snij je het uit. Ik heb de vorm vier keer gebruikt. Achter het plaatje de stans 'Heart Doily' van Lalaland. Deze heb ik links onderin nog een keer gebruikt. Aan de bovenkant de 'Heart Doily Border' stans, ook van Lalaland. De grote witte bloem is gemaakt met de 'Florish flowers' bloem 2 stans van Noor Design (6002/0156). Ook de swirl is van Noor Design (6002/0162). De stempelset met de postzegelstempels is van Whimsy Stamps. Verder een stukje kant, een knijpertje, roosjes en paarse bolletjes op steel op de kaart verwerkt.


Ik ben benieuwd wat je van mijn kaart vindt. Laat je een berichtje achter? Is altijd leuk om te lezen!

Fijn weekend!

Liefs, Nicolette

4 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Nicolette. Mooie kleuren en een allerliefst stempeltje. Het is een plaatje. Mooie verschillende stansen heb je gebruikt en leuke details zoals dat wasknijpertje. Dit soort dingetjes maken het kaartje helemaal àf...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa, ik ben de gelukkige eigenaarese van deze kaart. En hij staat hier nog steeds te pronken...!!
    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette