donderdag 18 december 2014

Merry Christmas and happy new year

Goedemiddag lieve mensen,

Vanmorgen geholpen bij de kerstateliers op de school van mijn dochters! Was hartstikke leuk. Ik mocht helpen bij het maken bij de adventskalender gemaakt van een cirkel met 24 knijpers. De kinderen waren helemaal enthousiast dat ik mijn Big Shot, stansjes en ponsen had meegenomen. Hierdoor werd het allemaal erg strak en konden ze het leuk met tekstjes, ijskristallen en sterren versieren. Het enthousiasme werkte aanstekelijk. Heel leuk!

Maar goed, daarvoor kwam ik niet op Blogger. Ik wil graag nog weer een kerstkaart laten zien die ik gisterenavond heb gemaakt. Het plaatje komt van een vel designpapier van de lijn 'From Grandma's Attic' van Pion Design en het papier is de lijn 'Santa is coming' van MicheleRDesigns.


Gebruikte materialen:

- IJskristallen Echo Park set #1 (item EPPDIE33)
- Kerstboom Marianne Design LR0136
- Kant
- Witte roosjes en rode bloem
- Plakparels

Alvast hele fijne kerstdagen! Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog! Leuk dat je hier even was!

Liefs, Nicolette

3 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje vind hem geweldig mooi gedaan.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Nicolette, mooie warme kleuren , prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette