zondag 21 december 2014

Winter-letterbakje

Lieve allemaal,

Vandaag op mijn blog een creatie die ik gemaakt heb voor de adventskalender van het My Besties Dutch Girl Designs challenge blog. Elke dag van december laten mijn mede-DT-leden en ik hier een kaart of werkstuk zien in wintersferen. We hopen jullie zo te overstelpen met inspiratie. Vandaag ben ik aan de beurt met dit winterse letterbakje met uiteraard twee superschattige Besties in kerst- en wintersferen: 






Het letterbakje is een bouwpakketje van de Action en ook het houtpatroonpapier zat bij dit pakketje in. Ik heb eerst alle onderdelen beplakt met het papier en het vervolgens in elkaar gezet. Daarna heb ik de stempeltjes gekleurd met de Copic Markers. Elk vakje van het letterbakje heb ik gevuld met allerlei spulletjes die passen bij de winter: stukjes boomschors bij elkaar gehouden door ijzerdraadjes, takjes met witte blaasjes, verbandgaas, kant, dennenappeltjes met glitter, roosjes, zelfgemaakte bloemen met meeldraadjes, houten sterren geverfd met gesso, witte veertjes, ijssterren gestanst met een randstad, gedroogd mos, parels, witte besjes, een bedeltje, een gestanste klok en een houten setje ski's met skistokken en belletjes.

Het was een feestje om dit te maken. Ik hoop dat jullie mijn bakje leuk vinden!

Alvast een hele fijne kerst met veel lieve mensen om je heen.


Lieve groet, Nicolette

En na een tijdje is bekend geworden dat ik de eerste prijs heb gewonnen met dit letterbakje bij de 30e challenge van de My Besties Norge!!! Blij!!!


16 opmerkingen:

  1. Leuk??? Dit letterbakje is ook een feestje om te bestuderen Nicolette. Ik ben er weg van zoals je het aangekleed hebt...helemaal top...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so gorgeous, I love these images, Thanks for playing along with us at My Besties UK, Good Luck & Merry Christmas.
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gorgeous thanks fro joining us at besties UK - Carol UK DT CO-ordinator xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldigggggggg gewoon weg superrrrrrrrr gedaan ik heb ook zo,n bakje, maar nog geen idee hoe ik ga doen ik zat eerst te denken iets voor in de keuken, maar deze vind ik echt te gek hoor.

    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow...such a lovely project. Thank you for sharing and joining us at My Besties UK. Hugs, Antoinette {DT}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Just fabulous!!!! what a great idea! its gorgeous!!! thank you for joining us at My Besties UK challenge blog and good luck. Hugs Davinia (DT) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous work.
    Thank you for sharing with us over here at My Besties Int'l and best of luck with your entry in this Challenge.
    Annette DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi geworden die skies zijn ook zo gaaf .Action heeft echt leuke dingen .
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig bewerkt Nicolette ziet er super uit.
    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige letterbak heb je gemaakt. Waar zoude wij knutselaars zijn zonder Action haha. Je digi;s prachtig gekleurd.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What can I say but 'stunning'. I love everything about it. Thank you for sharing it with us at My besties UK. Hugs Georgina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. How beautiful your project is!
    Thank you for participating ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Amazing this is sooooo very beautiful thanks for joining us at my bestie uk and good luck
    Hugs Tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Your project is fantastic I just love it thank you for sharing with us at My Besties Aussies Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow! This is absolutely amazing. Love your creation. Thanks for joining in our challenge at My Besties Norway. Hugs...Mona

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo liebe Nicolette,

    ich bin absolut begeistert von der wunderschönen Gestaltung. Was für ein hervorragendes Projekt. Es gibt so viele kleine Details zu entdecken und die Motive sind einfach genial coloriert.
    Vielen Dank für die Teilnahme an der My Besties Bloghop Challenge Deutschland. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette