vrijdag 17 april 2015

Party girl

Goedemorgen lieve mensen,

Vandaag weer een kaartje met een superschattig plaatje van het stansvel 'Beau&Bashful' van The Hobbyhouse. Het papier is 'In the garden' van MicheleRDesigns. Behalve het papier heb ik ook verschillende embellishments uit de verschillende pakketjes gebruikt. Dit keer heb ik ook de verschillende papiertjes op verschillende formaten uitgeprint zodat de randen duidelijk zichtbaar zijn.


Gebruikte materialen:

- Randstans Noor Design 6002/0260
- Postage stans Noor Design 6002/0324
- Postage stempel 6410/317
- Takje stans Creative Expressions Delicate Fronds
- Spellbinder Shapeabilities Die D-lites Blooms Two
- Grunge stempels Noor Design 6410/0093
- Mini vlinder Cheery Lynn Desigs
- Kant


Ik hoop dat ik je een beetje ideetjes heb gegeven! Leuk dat je langskwam op mijn blog en natuurlijk zou ik het leuk vinden als je een gezellig berichtje achterlaat. Graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette

2 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje Nicolette. Mooie laagjes, mooie kleuren, lief plaatje en je van het bloemen...echt genieten dit..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat een schatje van een kaart heb je gemaakt Nicolette.
    Je hebt er een mooi plaatje bij gebruikt, om van de prachtige bloemen maar te zwijgen.
    Een kaartje om van te smullen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette