dinsdag 26 mei 2015

Words of motivation and inspiration

Goedemiddag lieve mensen,

Vandaag laat ik jullie een uitklapboekje in een houten boekje zien dat ik alweer een tijdje geleden heb gemaakt voor de DT-call van Noor! Design en waar ik nog steeds niet de tijd voor heb genomen om het hier op mijn blog te laten zien. Maar nu dan dus wel!

Voor dit project heb ik de papierlijn 'Vintage Summer Basics' van Maja Design gebruikt en ik heb eerst het houten boekje ermee beplakt. Daarna heb ik een uitklapboekje op maat ontworpen om in het houten boekje te stoppen. Hierna heb ik mooie spreuken die bij mij passen in verschillende lettertypes uitgeprint en ben ik hiermee aan de scrap gegaan.

Ik heb 'natuurlijk' alleen maar stansen en stempels van Noor Design gebruikt. Totaal geen straf natuurlijk!

Het felbegeerde plekje in dit designteam is door iemand anders bemachtigd, maar ik ben hierdoor wel een heel mooi boekje rijker! Tenminste dat vind ik!

Natuurlijk ben ik benieuwd wat jij er van vindt! Ik lees het graag!

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en graag tot een volgende keer!

Liefs, Nicolette

6 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooi projectje is dit, heel mooi! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW wat een prachtig werkje is deze creatie geworden en wat een mooie kleuren combi heb je gebruikt al met al schitterend gedaan.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een waardevolle en mooie creatie Nicolette. Mooi om quotes te gebruiken die op jou van toepassing zijn. Leuk om over een aantal jaar hier weer in te bladeren. Mooie kleuren, mooie stansen, echt een bewaaritem.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kosten nog moeite heb je gespaard om een prachtig boekje te maken Nicolette, alles is héél mooi op elkaar afgestemd, het is smullen hier op je blog.
    ook de teksten zijn er prachtig bij.
    Al ben je dan niet uitgekozen bij Noor, je hebt er een prachtige creatie bij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauww Nicolette, wat een schitterend werkstuk met prachtige mallen en mooie kleuren. Ook je tekst op je boek vind ik geweldig, vooral die van Where is Faith.......
    En miracles gebeuren echt!! Een werkstuk om terecht trots op te zijn. Super!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow, wat een werk, een pracht album. mooooooooooooooooooooooooooooi. prachtige kleuren zo ij elkaar.
    een topper

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette