zondag 19 juli 2015

Leana één jaar!

Goedemorgen lieve bloggers,

Vandaag een kaartje met de Sketch van challenge #6 van Dutch Doobadoo. Ik heb de sketch gebruikt voor het maken van een kaartje voor ons achternichtje dat vandaag één jaar wordt. En natuurlijk doe ik ook gelijk mee met de challenge op het DDBD-blog!
 Toevallig heb ik voor dit kaartje precies hetzelfde papier gebruikt als voor het kaartje in mijn vorige blogpost. Het plaatje komt uit het stansvel 'It's a girl' van The Hobby House.

Overige gebruikte materialen:

- Dutch Doobadoo Shape Art Square 15x15 cm
- Frame vierkant Franse Lelies Noor Design 6002/0257
- Takje Noor Design 6003/0047
- Viewmaster Noor Desing 6002/0451
- Nestabilities Petite Scalloped Circles Large S4-115
- Roze bloemetjes ScrapBerry's
- Witte roosjes
- Mini butterflies Cheery Lynn Designs
- Button stempels Noor Design 6410/0039
- Roze plakparels

Vandaag gaan we op bezoek bij mijn nicht Paulien, haar man Maarten en hun kleine meid Leana zodat we het kaartje persoonlijk kunnen overhandigen. Ik ben benieuwd wat ze er van vinden. En natuurlijk ben ik ook nieuwsgierig naar jouw reactie!

Graag tot een volgende keer!

Liefs, Nicolette

3 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. even niet geblogd en dus veel gemist.
    gave kaart is dit weer ik ga snel even naar je volgende post

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette