vrijdag 21 augustus 2015

Happy birthday with love

Goedemorgen lieve mensen,

Vandaag weer een DT-kaartje van mij voor het blog van Cards2Create! Ik heb weer veel plezier beleefd aan het maken van dit kaartje!
Het plaatje is een digi van Saturated Canary en heet 'Cuppie Arrows' en heb ik ingekleurd met Copic Markers. 
Het papier is de schitterende nieuwe digitale lijn 'Delicate Florals'van MicheleRDesigns.com. Prachtige dessins die heerlijk bij elkaar passen!
Ik heb de volgende materialen uit de webwinkel gebruikt:


Overige gebruikte materialen:

- Vlindersstans Memory Box
- Roze bloemetjes Scrapberry's
- Stansje 'With Love' Crafter's Companion Essentials-Words Only
- Roze bloemetjes op steel
-Kant
- Distress inkt Pumice Stone
Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog! Ik hoop je snel weer terug te zien!

En hop ook even door naar het blog van Cards2Create voor de lopende challenge 'gebruik zoveel mogelijk kraft' en vlinder-postkaart-stempel die je daar nu kunt winnen! Dus kom en doe mee!

Fijne dag en een lieve groet, Nicolette






1 opmerking:

  1. Onwijs gave kaart en met een super lieve vrouwelijke cupido! Kan mij voorstellen dat je hier veel plezier aan hebt beleefd Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette