vrijdag 18 september 2015

Zon, zee en strand

Hallo allemaal,

Vandaag start alweer de 54e challenge op het 'We Love Vintage Challenge Blog' en graag laat ik je hier mijn inspiratiekaartje zien voor het thema 'Zon, zee en strand' van deze challenge.
En natuurlijk vraag ik je ook meteen om gezellig mee te doen met deze challenge! Onze sponsor 't Scrapateljeetje heeft deze leuke stansset
als prijs ter beschikking gesteld! Hoe leuk is dat!

Het kaartje is naar mijn moeder gegaan die onlangs 72 jaar is geworden! Ze vond het een echt cadeautje!

Een hele fijne dag en graag tot een volgende keer!!

Liefs, Nicolette



3 opmerkingen:

  1. Prachtig strandkaartje.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauww Nicolette, wat een prachtige kaart, hele mooie details en een prachtig plaatje heb je erop gedaan!! Jammer dat de zomer nu wel aan zijn einde is!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke retro afbeelding heb je gebruikt voor deze kaart.
    Dat je moeder blij was met deze kaart, kan ik me wel voorstellen ja.
    Zie ik nu échte schelpen op je kaart?

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette