woensdag 7 oktober 2015

Congratulations!!!

Goedemorgen lieve mensen,

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje te showen op het Paper Nest Dolls blog en natuurlijk laat ik dan mijn kaartje ook graag op mijn eigen blog zien! De schattige Doll op dit kaartje heet 'Hip Hop Sydney' en hier verkrijgbaar als stempel en hier als digi.
 Ik ben weer even lekker met mijn Copic Markers in de weer geweest om dit plaatje te kleuren.
Het papier komt uit mijn voorraad 'oud' designpapier. Ik ben dol op rustige gelijkgekleurde prints die mooi bij elkaar passen en dat vind ik zelf weer mooi bij elkaar gezocht op deze kaart!
Gebruikte materialen:

- Vlinder randstans Noor Design 6002/0389
- Takje Doohickey Magnolia
- Ronde scalloped cirkels Nellie Snellen MFD071
- Go Kreate mal 
- Tag stans Go Kreate Concentric Tags 140 031
- Tekststempel Banner Noor Design 6410/0338
- Kant en lint
- Bloemetjes
- Knoopje
-Distressinkt Pumice Stone
Leuk dat je even op mijn blog langs kwam. Ik lees graag wat je van mijn kaartje vindt!

Tot een volgende keer weer!

Liefs, Nicolette


4 opmerkingen:

  1. Prachtig Nicolette en mooie kleurtjes, super aangekleed.. heel lief kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is alweer zo'n bjoetie Nicoleet, knap hoe je dat steeds toch maar weer doet!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart meid en mooie kleurtjes. Het is een schitterende kaart geworden.
    Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette