woensdag 10 augustus 2016

Guestdesigner bij The Paper Nest Dolls

Lieve mensen,

Het is echt ruim drie maanden geleden dat ik een bericht op mijn blog heb geplaatst. Het loopt momenteel allemaal niet zo heel makkelijk in mijn leventje en daarom heb ik even pas op de plaats gemaakt. Ook geen designteams meer voorlopig voor mij. Het knutselen heeft ook maanden stil geleden. Nu heb ik af en toe weer zin en energie om naar mijn hobbykamer te gaan en daar iets te creëren. 

Een paar weken geleden werd ik door Christine Young van The Paper Nest Dolls opnieuw benaderd om plaats te nemen in het DT-team. Dát heb ik dus niet gedaan maar ik vond het wel leuk om een keer guest designer te zijn en dus prijkt vandaag dit kaartje van mij op het blog:
 Het plaatje heet 'Strolling with Teddy' en heb ik gekleurd met Copic Markers. Het papier is de lijn 'Vintage Baby' van Maja Design.


Gebruikte materialen:

- De randstans aan de zijkant is van Noor Design 6002/0260
- De randstans aan de bovenkant is van Creative Expressions Configurations Petite Arched Adornment
- De bloemenrand is geen stans maar een kant en klaar gekocht uitgestanst papiertje (het merk ben ik echt kwijt).
- De postzegelstansjes - en stansjes zijn ook van Noor Design (6002/0324 en 6410/0317)
- Mini butterfly van Cheery Lynn  Designs
- Bloemen en plakparels

5 opmerkingen:

  1. Hoi Nicolette,
    dat is inderdaad lang geleden. Ik hoop dat het nu weer beter gaat. Als ik het zo lees is het even niet zo makkelijk (geweest). Sterkte in elk geval. Heel verstandig om even pas op de plaats te nemen.
    Leuk om gastdesigner te zijn en je kaart is gaaf!! Wat kun jij geweldig kleuren!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart heb je gemaakt.. leuk om gastdesigner te zijn.. mooi gedaan. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Nicolette. En goed dat je aan je zelf denkt, heel belangrijk. Sterkte gewenst.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nicolette,

    Ja ik miste je al en weet dan niet wat er aan de hand is. Wat naar om te lezen dat de pauze is geweest omdat het niet zo gemakkelijk is geweest. Ik hoop dat het nu beter met je gaat en ik wens je nog heel veel sterkte. Het kaarten maken ben je niet verleerd want het is weer een prachtige creatie.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig Nicolette, ik dacht even dat je helemaal gestopt was met je blog, ik hoop dat het nu allemaal wat beter gaat in je leventje.
    Aan je schitterende kaart is het niet te zien hoor, je bent het niet verleerd, je kaart is beeldschoon.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette