woensdag 24 augustus 2016

Liselot 11 jaar!!!

Goedemiddag lieve mensen,

Wat een heerlijk weertje vandaag, zeg! Ik zit lekker achter in de tuin met de laptop op schoot en mijn jongste dochter speelt in het opblaasbad. Heerlijk zomergevoel, zo!

Vlak voor de zomervakantie (ik loop een beetje achter met het plaatsen van mijn knutsels op mijn blog) is mijn lieve oudste dochter Liselot elf jaar geworden. Voor haar heb ik uiteraard een mooie (als ik zo vrij mag zijn om dat over mijn eigen creatie te zeggen) kaart gemaakt.
 Het plaatje komt uit stansvel 'Beau & Bashful' van The Hobby House. Het papier is de lijn 'My Precious Daughter' van Maja Design. Hoe toepasselijk!?!
De letters van haar naam en de 11 heb ik gestanst met de 'Tim Holtz Alterations 660056' alfabet set. 125 losse letters en leestekens waarmee je allerlei teksten kunt maken. Ik vind ze geweldig!
Overige gebruikte materialen:

- Martha Stewart Randpons Doily Lace
- Cheery Lynn Design 'Olive Branches B147'
- Elizabeth Craft Designs 'Bunch of Flowers 2' (voor de oplettende lezer van mijn blog, mijn meest favoriete bloemetje ooit)
- Papieren vlinders van Dutch Doobadoo
- Plakparels
- Oudroze roosjes
 - Verbandgaas
- Spelden met roze knopjes

Geniet allemaal lekker van het mooie weer!

Liefs, Nicolette


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette