vrijdag 26 augustus 2016

Nog meer jarigen!

Goedemorgen lieve bloggers,

Een paar dagen geleden liet ik het verjaardagskaartje van Liselot zien. Vandaag twee kaartjes die ik voor haar twee beste vriendinnen heb gemaakt. Liselot is op 5 juli jarig, Annika op 4 juli en Jada op 10 juli. Dat was dus een flinke klus om ze alledrie op tijd af te krijgen.

Ik begin met die van Annika. Zij heeft zelf het plaatje uitgezocht en toen begon de uitdaging om bij dat bijzondere groen van in het plaatje papier te zoeken in mijn voorraad. Nou is die voorraad behoorlijk groot (bloos). Na heel wat speurwerk en lang snuffelen, heb ik toch bijpassende papiertjes gevonden! Dit is het kaartje geworden.
 Ik heb eigenlijk alleen maar één designpapiertje gebruikt en dat komt uit een blok van de Action. Verder twee kleuren groen cardstock, craftpapier en wit papier. Het plaatje met de vogeltjes komt uit het stansvel 'Love me do' van The Hobby House. 
 Ook hier heb ik Annika's naam en de 11 gestanst met de 'Tim Holtz alterations 660056 alfabet set'.
 Overige gebruikte materialen
- Martha Stewart randpons doily lace
- Cheery Lynn Design Olive Branches B147
- Elizabeth Craft Design Bunch of Flowers 2
- Spellbinder Oval Floral
- Memory Box Vivienne Butterfly Die 98265
- Glossy Accents
- Spelden met groene knopjes
- Plakparels
- Bruine roosjes
- Distress inkt Pumice Stone
- Kraftpapier
- Wit papier

En toen was Jada aan de beurt. Zoals jullie zien is de stijl van alledrie de kaartjes redelijk gelijk. Ook veel gebruikte materialen zijn hetzelfde.
Het plaatje komt uit het stansvel 'Beau & Bashful' van The Hobby House. Het papier is van MicheleRDesigns (verschillende sets door elkaar).
Overige gebruikte materialen
- Creative Expressions takjes 'Delicate Fronds'
- Frame Noor Design 6002/0257
- Spellbinder flower
- Cremewitte sweetheart blossoms bloemetjes

Een fijne vrijdag!

Liefs, Nicolette



4 opmerkingen:

  1. Schitterende kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 Schitterende kaart Nicolette. Zo verschillend, maar allebei zo mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nicolette,
    Schitterende kaartjes alle twee super leuke .
    Heel mooi van kleuren twee lieve plaatjes heel mooi .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette