zondag 2 april 2017

Lente

Goedemorgen lieve mensen,

Na een wat rustige periode hier op mijn blog, we hebben sinds een paar weken een wat oudere Beagle-pup in huis en dat kost enorm veel tijd, ga ik weer proberen meer te knutselen en te bloggen.

Vandaag laat ik jullie graag dit kaartje zien dat ik heb gemaakt voor Joy!Crafts.
Astronomisch gezien zijn we eindelijk weer aangekomen in de lente. Ik word daar altijd heel blij en gelukkig van. De koude, natte periode komt dan hopelijk snel tot zijn einde. Heb wel weer zin in buitenspelende kinderen en het zonnetje op mijn huid.
 Het schattige plaatje van mama-eend met haar kuikens komt uit papierset Spring 6011/0515. Het papier komt uit het blok ‘Spring Fever’ 6011/0393
En hoe vinden jullie dat schattige kikkertje dat zo wegspringt uit het gras? Deze komt uit de snij-embosstencilset kikkers & waterlelieblad 6002/0670.

Verder heb ik voor mijn kaart nog de volgende materialen gebruikt:




- Kraft Paper 8089/0206
- Snijstencil Alfabet 6002/0647
- Snij-embosstencil Grasrand met bloemen 6002/0660
- Snij-embosstencil Little Happiness - bloemen 6002/0774
- Plakparels 6020/0002

Ik hoop dat jullie mijn kaartje leuk vinden.







1 opmerking:

  1. Super mooie lente kaart ! Wat een leuk plaatje met de kwakkelende eendjes en de super leuke kikker .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette