zaterdag 20 mei 2017

It is a good day to be HAPPY

Lieve mensen,

Hebben jullie de swirl-ster-stans 6002/0788 gezien die Joy!Crafts deze maand op de markt heeft gebracht? Hij is echt waanzinnig mooi! Helemaal enthousiast hier!

Ik ben er mee aan de slag gegaan en dit kaartje rolde uit mijn handen:
 Een simpel, maar stijlvol kaartje. Bij de sterstans zit ook nog een klein bijpassend stansje waarmee ik de border aan de bovenkant heb gemaakt: vier keer stansen en het lijkt een randstans.
 Het papier komt uit het papierblok 'Rustic Wood' 6011/0085. Mooie rustige tinten in houtprint en met voorbedrukte stempels en teksten.
Eén van de teksten heb ik in het midden van de ster in stukjes opgeplakt.

Voor het maken van de kaart heb ik verder niet zo veel nodig gehad, maar toch nog wel deze Joy!producten:

- Kraft papier zwart 8089/0242
- Tacky Glue 6500/0215
- Double Sided Craft Tape 6500/0030




3 opmerkingen:

  1. Dit is zeker een prachtige stans, mooie kaart heb je ermee gemaakt. Soms heb je niet meer nodig dan eenvoud. Hoe gaat het met de hond?
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze stans mooi Nicolette, onze hobbywinkel is vanwege vakantie gesloten, maar als ze open gaan ligt hij klaar.
    Je kaart is prachtig, ondanks dat ik niet van het blauw ben, hij is schitterend.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nicolette ,
    Prachtige kaart ! Heel mooie stansen .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette