zondag 15 oktober 2017

Bloghop Joy!Crafts

Goedemorgen lieve blogbezoekers.

Vandaag gaan we weer bloghoppen! Dit keer zetten we de 'Happy's' kerststansen van Erica in het zonnetje. Als je bij alle meiden van Joy langs gaat en een reactie achterlaat, kun je een leuke prijs winnen! Leuke reden om te gaan hoppen, toch?
Ik mocht met de kerstboom (6002/2008) aan de slag: een set met drie stansjes: een kerstboom, een bijpassende slinger en een mooi klein tekststansje 'Merry Christmas'. De boom kun je ook embossen.
 Ik heb de boom twee keer gestanst uit het designpapier 'Christmas' en deze voorzichtig dubbelgevouwen. Twee helften heb ik tegen elkaar aangeplakt waardoor je een 3D-effect krijgt.
De basis van de kaart heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo shape-art-mal 470.713.144.

Het designpapier komt ook uit het pakket 'Christmas'. Alle stukjes designpapier en de kerstboom heb ik gemat op bordeauxrood cardstock.

De kerstboom heb ik opgetuigd met plakparels en met een kleurloze parelpen.

Zo zie je dat je borduurmallen ook kunt gebruiken, zonder ze te borduren. Ik vind al die gaatjes een leuk detail!

Je mag nu doorhoppen naar:


Ik lees graag wat je van mijn kaartje vindt.

9 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart is dit geworden. Het aan elkaar plakken van de vomen geeft een leuk effect. Ga ik ook eens doen!

    Geoetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart, en geweldig die kerstbomen zo aan elkaar te plakken! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk effect zo om de bomen tegen elkaar aan te plakken! De gaatjes zijn zonder borduur zeker een leuk gezicht. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig voorbeeldkaartje met deze stans, zou het kunnen maken want deze stans heb ik ook in mijn bezit....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. How many beautiful textures and details! Love the warm and bright colors of your card! Great work!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk voorbeeld prachtig gedaan groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love that gorgeous tree! Beautiful dimension and colors on your pretty card!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi en origineel.
    Groetjes sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love how you folded the tree. Such a pretty die and card. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette