maandag 4 december 2017

Kerstcadeaudoosje

Lieve mensen,

Welkom op mijn blog. Leuk dat je hier terecht bent gekomen.

Ik ben aan de slag gegaan met het polybesa stencil uit de decembercollectie van Joy!Crafts waarmee je een cadeaudoosje kunt maken. Wat een schattig formaatje en wat zet je 'm vrij gemakkelijk in elkaar. Tipje van mijn kant: gebruik niet té dik papier, want dan is het lastig vouwen en in elkaar zetten, weet ik uit ervaring ;-)
Voor het maken van het doosje heb ik eerst de mal afgetekend op papier en deze uitgeknipt. De lijnen daarna gevouwen en toen kon het pimpen beginnen. Het meest tijdrovende klusje was het op maat maken van de kleine rechthoekjes om de zijkanten te beplakken. Maar het resultaat mag er zijn! Super leuk doosje voor een klein cadeautje, wat geld of een tegoedbon.

Gebruikte materialen:

- Papierset ‘Misty Winter’ 6011/0527
- Wit Metallic A5 Cardstock 8013/0101
- Snijstencil ‘Smalle randjes’ 6002/0960
- Snijstencil ‘Mery’s rectangle gracefully’ 6002/0659
- Snij-embos-borduurset ‘Kerstboom met slinger en tekst’ 6002/2008
- Snijstencil Vintage Flourishes ‘Varen’ 6003/0083
- Artificial Flowers ‘Roosjes’ 6370/0077
- Tacky Glue 6500/0215
- Double Sided Craft Tape 6500/0030

Een hele fijne dag!












1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette