woensdag 31 januari 2018

Troost zit in de kleine dingen....

Goedemorgen lieve blogbezoekers.

Vandaag mag ik jullie een kaartje laten zien. Ik ben aan de slag gegaan met een aantal artikelen uit de februaricollectie, namelijk de papierset 'Flowers', de tags en een plaatje uit de knipvellenset 'Welness'.
De grootte van de kaart is 21x12 cm. Hierop heb ik een stuk designpapier geplakt van 20,5x11.5 cm. Daarop een stuk wit cardstock van 18,5x9,5 cm weer een stuk designpapier van 18x9 cm. In de linkerbovenhoek heb ik de hoek vlindermal geplakt.
Het plaatje heb ik in een ovaalvorm uitgesneden met daarachter een iets grotere ovaal in bijpassend papier. Voordat ik dit alles vervolgens op de mooie cirkelvlindermal plakte, heb ik eerst nog een strookje met designpapier achter het plaatje geplakt. Achter de strook heb ik twee tags bevestigd met daarop een gestempelde tekst. Op drie plekjes op de vlindercirkel drie extra vlinders toegevoegd met daartussen wat kant-en-klare roosjes.
Tenslotte heb ik nog een clustertje embellishments toegevoegd bestaande uit wat roosjes, een paar veertjes en nog een vlindertje. Aan de tags wat jute draad bevestigd.
Gebruikte materialen

- Papierset ‘Flowers’ 6011/0530
- Wit Cardstock A4 linnen 8089/0104
- Knipvellen ‘Welness’ 6013/0347
- Snij- en embosstencil ‘Cirkel vlinder + bloemen’ 6002/0973
- Snij- en embosstencil ‘Hoek vlinders’ 6002/0764
- Stempelset ‘Condolence’ 6410/0467
- Kraft tags 8089/0264
- Veren 6390/0001
- Artificial Flowers roosjes 6370/0062
- Artificial Flowers roosjes 6370/0053
- Tacky Glue 6500/021
- Double Sided Craft Tape 6500/0030

Ik hoop dat jullie wat inspiratie hebben gevonden in mijn voorbeeldkaart. Laat je het weten?





3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart en wat combineert de kleur beige en wit mooi bijelkaar. Er is zoveel moois te zien.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicolette,
    wat heb je een prachtige kaart gemaakt. Met veel liefde gemaakt, dat kun je wel zien. Zal zeker troost geven!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette