donderdag 1 februari 2018

Beterschap

Goedemiddag lieve mensen,

Vandaag laat ik jullie graag weer een kaartje zien, heel anders dan die van gisteren, maar dat is juist zo leuk, elke keer wat anders. Ik heb dit kaartje volledig gemaakt met de februari-collectie van Joy!Crafts.
De schattige beertjes komen uit de stempelset 'Teddy Bear' en heb ik gekleurd met Copic Markers. Ik heb het plaatje gemat op een stukje papier uit de effen papierset 'Matching Colors Uni Wellness' en ook de rest van het papier komt uit deze set.

Vervolgens heb ik drie stukken papier gesneden met de rechthoekige stansen met steekjes van Mery's. Uit de bovenste en de onderste rechthoek heb ik de leuke golfjes met belletjes gesneden met de bellenstansen van Mery's.

Vervolgens de kaart nog verder 'aangekleed' met kleine strookjes papier, bloemen, takjes en een tekststansje.
 
- Papierset ‘Matching Colors Uni Wellness’ 6011/0546
- Wit Cardstock A4 linnen 8089/0104
- Snijstencil ‘Mery’s Circle Border’ 6002/09996
- Snijstencil ‘Mery’s Basic Long Rectangle’ 6002/1021
- Snijstencil Floral Flourishes ‘Chrysanten’ 6002/0972
- Snijstencil ‘Sterkte’ 6002/6001
- Stempelset ‘Teddy Bear’ 6410/0460
- Tacky Glue 6500/021
- Double Sided Craft Tape 6500/0030

Leuk dat je hier was. Graag tot een volgende keer.




5 opmerkingen:

  1. Hoi Nicolette,
    leuk zijn de beertjes en heel mooi ingekleurd, ik vind die golfrandjes ook erg mooi, prachtige kaart!,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schatje van een berenkaart Nicolette, je hebt prachtig gekleurd.
    Ik ben het helemaal met Ans eens de randjes zijn super leuk.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat leuk gedaan die bubbels met dat randje, creatief hoor. De beertjes springen er helemaal uit. Het is wederom een prachtige kaart.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk deze nieuwe stansen! Je kaart is er prachtig mee geworden. Die bellenstans zo tussenin, erg goed bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief beterschaps-kaartje!
    Mooi gemaakt.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette